Nekad Alvin11 | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alvin11333

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb som heter Benji Wallgren och han är från södertälje och han växte upp utan sin pappa i bilden. Hans brorsa var grovt kriminell och då fick Benji insperation från sin storebrorsa. Hans brorsa var med i Södertäljes nätverk, Då fick Benjis mamma Maria ett samtal från polisen att hans storebrorsa var med i en skottlossning och gick bort när han kom till sjukhuset. Benji vart förkrossad av nyheterna och han ville ge hämd till dem som tog hans brorsas liv. Han vet vem det är och han letar efter han till denna dagen.... Fortsättning följer..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra socialt rp och roliga scenarion. Förvänta er bra rp från min sida och en bra karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man aldrig ska spela bara för att vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler, Exempel Rdm dödar någon utan bakomliggande scenario, vdm använder sitt fordon som ett vapen, Suntförnuft den viktigaste regeln att tänka logiskt, Powergaming Att inte rpa på sina skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag Har spelat på strive roleplay och breaking roleplay. Har inte spelat jätte länge men har erfarenhet och kan rpa mycket bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan rpa väldigt bra och har erfarenhet.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." om framtidsplaner och intressen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka