Accepterad Alvin Näsman | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Näsman

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6561198243527346/

Ditt Hex-ID: 76561198243527346

Vad är din discord tagg? Alviinz#5980

Vem var det som bannade dig? ^1 OLOF

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-15 230624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel. Jag ska människa ska använda ett gott föredömma för de andra rpande spelarna på servern. Jag bröt mot regelverket och detta resulterade med en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe vid sandy och plockade kokainblad, tidigare under dagen fick jag lära mig av en okänd man att man kunde "Bugg" plocka bladen genom att trycka u och därefter skippa själva animationen med grävandet. Jag tänkte inte så mycket på det och återvände för att plocka. Senare under kvällen vart jag bannad för att jag hade abusat mina buggar vilket inte är accepterbart, men jag visste tyvärr inte bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt korrekt, sånt hör inte till servern och jag ångrar det helt och hållet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lyssnat på den okända mannen som gav mig den informationen om u plockning eftersom den kändes lite "Shady". Jag skulle istället som en bra spelare hållt mig till min egen karaktär och plockat vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min ban. Det första jag har lärt mig är att man ska hålla sig till det som har gjorts, detta eftersom om vi säger att det hade tagit 3 sekunder att plocka ett blad hade det ekonomin på servern blivit helt broken. Dvs att om ekonomin blir helt broken har man ingenting att sträva över i sitt rpande. Det andra jag har lärt mig är att det är väldigt uttråkande när man har kompisar på servern men så sitter jag här bannad för något som bara var något impulsivt och dumt. Det tredje jag har lärt mig är att från sina misstag är att undvika att upprepa liknande misstag i framtiden. Genom att reflektera över och förstå vad som gick fel, kan man förbättra sina beslut och handlingar för att undvika liknande negativa resultat. Detta hjälper till att utveckla min tillväxt och ökar medvetenhet om konsekvenserna av min handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka