Nekad ALR_lejon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALR_lejon

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145483086/

Ditt Hex-ID: 110000146a4fb4e

Vad är din discord tagg? .krullo

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Screenshot_2025-10-23_171203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att en Staff valde att Banna mig PGA att jag plockade ut tio millioner från (SC styling) kassan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände när jag blev bannad var att jag på morgonen plockade ut Pengar från (SC) kassan och senare under dagen så upptäcker staffs detta när jag sitter i Discord samtal med en kompis och då blir jag Permanent Bannad när jag ej är In Game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna Ban är pga att jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare för något jag gjort men blivit felaktigt bannad tidigare av anticheat och en staff råkade sätta mig i NoClip.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så att jag inte är så ivrig efter pengar och RPa och känna pengarna så man inte plockar ut pengar från företaget ( Korrupt )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av denna Ban = Jag ska inte plocka ut pengar från Företags kassan då detta kommer komma fram och detta bryter mot Server Reglerna! Jag kommer aldrig göra om detta Misstag.

Har du läst våra regler? Ja jag har läst igenom Unives Regler två gånger sedan min Ban blev tilldelad

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka