Alvin Andersom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad är ditt discord namn? 089
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Owen Clark och är 20 år gammal när Owen var 14 år gammal så blev hans mamma drabbad av cancer och det blev tufft för han det blev jobbigt i skolan och allt bara var kans i hans liv sen började Owen gå fel håll och började hänga med kriminella för att få pengar för att betala mammas skulder och medeciner till sin cancer men han slutade med allt kriminellt och började gilla bilar och började skaffa nya personer som är trevliga och nu har Owen börjat jobba på mekonomen sen så nu har han börjat gå mott kriminella vägen nu igen men vem vet som händer i denna stad.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig rp sen att få personer att vilja spela kvar på denna server sen kommer jag bidra med att göra roliga scenarion på denna server sen också kommer jag bidra med skratt och tårar.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för makt och pengar och att spela för motpartnens vilja och att göra ett scenario som både jag och andra spelaren tycker det är roligt att rpa.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm. Man rdmar någon utan anledning. Vdm. Man använder sin bil som ett vapen och dödar folk med de. Suntförnuft. man ska tänka logiskt innan man gör något. Metagaming. Man använde dc eller occ för att få hjälp om man är död. copbait. man sladar framför polisen för att få snutjag eller slå polisen. combat log. man f8 quit för man inte vill förlora ett scenario.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har många efrarenheter har varit medlem på många andra servrar tidigare så vet ur man ska rpa.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope
Vad är ditt discord namn? 089
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Owen Clark och är 20 år gammal när Owen var 14 år gammal så blev hans mamma drabbad av cancer och det blev tufft för han det blev jobbigt i skolan och allt bara var kans i hans liv sen började Owen gå fel håll och började hänga med kriminella för att få pengar för att betala mammas skulder och medeciner till sin cancer men han slutade med allt kriminellt och började gilla bilar och började skaffa nya personer som är trevliga och nu har Owen börjat jobba på mekonomen sen så nu har han börjat gå mott kriminella vägen nu igen men vem vet som händer i denna stad.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig rp sen att få personer att vilja spela kvar på denna server sen kommer jag bidra med att göra roliga scenarion på denna server sen också kommer jag bidra med skratt och tårar.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för makt och pengar och att spela för motpartnens vilja och att göra ett scenario som både jag och andra spelaren tycker det är roligt att rpa.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm. Man rdmar någon utan anledning. Vdm. Man använder sin bil som ett vapen och dödar folk med de. Suntförnuft. man ska tänka logiskt innan man gör något. Metagaming. Man använde dc eller occ för att få hjälp om man är död. copbait. man sladar framför polisen för att få snutjag eller slå polisen. combat log. man f8 quit för man inte vill förlora ett scenario.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har många efrarenheter har varit medlem på många andra servrar tidigare så vet ur man ska rpa.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope