Accepterad Alvin Andersom | Medlem ansökning [gormstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Andersom

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? real03an eller Yas1n

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Milan Svensson 19 år. När milan var 13 så hände det mycket i hans liv hans pappa dog för att han blev skjuten sen hans mamma dog också för hon tog självmord men när Milan blev 15 så flyttade han in i denna stad. Milan har intressen för bilar han har haft detta intresse ganska länge sen när han vara 10 år gammal. Milan har haft det ganska svårt för han har ganska många känslor han kan bli ganska arg och bara vara sur men han kan vara glad också men Milan har också några planer inför livet han vill bli polis eller börja jobba på en bilfirma och hjälpa alla personer som vill börja jobba på denna stad och skaffa många vänner och ha det roligt och bli känd för detta namn. Milans framtidsplaner är att han ska bli rikt ha många import bilar och att leva ett bra liv utan att hamna i kriminella vägen faktiskt som han mamma och pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och en bra rp på denna server kommer faktiskt hjälpa alla personer som behöver hjälp när dom behöver hjälp. Jag kommer också göra denna server till en bra server det kommer jag bidra med jag kommer också bidra med en bra rp nivå och blood svet och tårar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid vinna ett scenario att man ska låta motpartnen vinna också och att göra ett bra cenario utan att det blir bråk och att man inte ska spela för makt och pengar på denna server och att man ska spela för att båda ska det roligt på denna server och att det ska kunna göra scenario utan att du ska tänka att du ska vinna scenariot hela tiden när du gör ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm. Man rdmar någon utan anledning. Vdm. Man använder sin bil som ett vapen och dödar folk med de. Suntförnuft. man ska tänka logiskt innan man gör något. Metagaming. Man använde dc eller occ för att få hjälp om man är död. copbait. man sladar framför polisen för att få snutjag eller slå polisen. combat log. man f8 quit för man inte vill förlora ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har många efrarenheter har varit medlem på många andra servrar tidigare så vet ur man ska rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja kanske att jag vill gärna bevisa att jag kan vara en bra medlem på denna server och att jag kommer bidra med en rolig rp nivå på denna server när jag
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top