Accepterad Alvin Andersom | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Andersom

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199546134906/

Ditt Hex-ID: 11000015e86717a

Vad är din discord tagg? Alvin_2#0101

Vem var det som bannade dig? FCDavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1723385253477.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej kanske för han trodde att jag hade all night men det är mitt realistiska grafick pack sen kanske för jag hade det men tog bort det igår men jag tog bort fel fil så det var kvar och jag blev bande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död sen gjorde jag report sen såg han att det var all night och jag blev banade och jag viste ej att man inte fick ha det men jag råkade ta bort fel fil och den var kvar jag blev banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och för det var ett fel av mig att jag hade det men också jag hade tagit bort de men han skulle också kunna ge mig en till chans att ta bort den istället för att banna direkt men det var inte en felaktig ban men kanske också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit banade tidigare men jag har lärt mig att jag inte ska göra det igen iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ha all night grafick packet men kanske också att ha läst igenom reglerna nogare än vad jag gjorde denna gån sen kanske också fråga andra staff vad man får a och inte a på denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig jättemycket att jag inte ska göra om detta att inte ha ett grafick pack alls på denna server igen jag kommer köra med inget grafick pack om jag blir unbannade från denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag verkligen
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top