Nekad Cruzst | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Ditt discord namn: cappe/cruzst

Ditt Hex-ID: steam:11000014a08423a

Vad för typ av beslut gäller det? indrage allt plus helper, sen discord unbann också

Vem/vilka tog beslutet? ledning och lite mer

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag hade ett sound pack för skott som tydligen hade steps i sig men har aldrig märkt de då jag har haft det i ett långt tag och trodde att det var normala ljudet plus att jag ej visste att man ej fick ha de skulle jag vetat skulle jag tagit bort de på sekunden,

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt då jag har ett sound pack för skott ljud som tydligen hade stepps i sig som jag aldrig märkt då jag har haft de i ett långt tag och hör ej någon skillnad plus att jag fick p ban på det och ban från discorden för fusk som jag inte alls tycker stämmer, och sedan jag blev staff rpade jag aldrig heller kanske nån gång jag bara var inne på min rp gubbe men inte alls ofta så vet inte vad som stepsen skulle hjälpt med kanske att jag hör spelare bättre springa runt när jag specar/ är i noclip

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kuBWFE5ACwyKafVXB?invite=cr-MSxjQXksMjg4ODc3NTk2

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

har inte så mycket mer bevis då banned ej har uppdaterats från mi brorsas ban
1749942503113.png
tycker att det ej är fusk och om någon bara hade sagt till så hade jag bara kunnat ta bort mitt sound pack som var till skott och ej steps

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka