Inaktuell alve1171 | Medlem ansökning [eric_cool] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alve1171

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? alve1171

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Blom, 08/04-2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Go, Bonde, Stekare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik är uppväxt i en medelklass familj. De hade inga större summor pengar, men inga skulder eller beskymmer gällande deras inkomst. Han föddes i Sörbäcken, långt up åt'a helvete i norrland och är en allmänt go och glad person. Gällande framtiden ska ända fokuset vara att bli rik. Olaligt eller lagtligt spelar ingen roll så länger pengarr bara rullar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en härlig personlighet och seriösa rp erfarenheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att få det att sluta så bra som möjligt för alla. OM man är i ett bråk ska inte målet vara att skada sin fiende utan att skydda sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kan minnas. Enda gången var att jag blev kickad för lall första gången jag spelade på Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Två klassiska som finns på de flesta servrarna är RDM (Random deathmatch, inte döda med flit/utan anledning), VDM (vehicle deathmatch, samma sak fast angånde fordon), men det finns även regler såsom fearrp, vilket innebär att man alltid ska utspela hotande scenarion som om de vore riktiga. Blir mn rånad under pistolhot, ska man vara rätt om sin karaktärs liv som om det vores ens eget.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt mjer än att Erik gillar att visa dominans och tänker inte ta skit av någon.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

nån staff sa att jag ointe är medelm jag visste att något skumt är pågång'

aja skit i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka