Accepterad Altino504 | Beslut Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Altino77

Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
8
Ditt discord namn: Altino504

Ditt Hex-ID: 11000016e819160

Vad för typ av beslut gäller det? prisökning 520kr

Vem/vilka tog beslutet? flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag använde fordonet på fel sätt.

Hur är beslutet felaktigt? eftersom jag inte hoppade in,ut,in ut det som hände att jag blir jagat utav 5 bilar sedan tappar dom flesta bort mig förutom 1 bil. råka köra in i en oneway och sedan går jag faktiskt ut och skjuter på däcket och jag får ena däcket så kommer andra grabbar i mitt gäng så försöker vi kidnappa honom tillslut väljer han grabben o hoppa ut så vi väljer att köra fram sedan benar vi honom sen tillkallar william mig till support jag skulle inte direkt få något indraget men va som sakt test medlem och det innebär att det blir automatiskt indragna roller. Tycker helt ärligt jag körde mycke rätt i den situationen då jag inte hade kunnat göra något annat när man blir jagen själv utav flera bilar. så gör det så social o bra scenario som möjligt och förtjänar inte prisökning på 520kr.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: grejen är att jag blev jagat som sakt tillslut va det 1 bil kvar jag sköt sen skickade jag massa prio min vän kom o hjälpte till som är med i samma gäng och vi börjar jaga honom sen väljer den killen o hoppa ut o skjuta så vi kör fram lite hoppar ut benar honom så tycker det är ganska felaktigt då jag inte avnände fordonet till krigs sak eller vad william mena. blev också unbannad samma dag utav honom. vill jätte gärna köpa krim men vägrar betala 520kr

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja. VILL kunna komma tillbaks till krim rpn men 520kr va överdrivet

Senast ändrad:
Här försöker jag få ett däck och det för jag med samt det va första gången jag hoppade ut sen vid bensinmacken så väljer motpartet hoppa ut o skjuta så väljer att baka o hoppa ut o benar honom sen dör jag. William är inte heller staff längre samt hade han ej bevis det skrev han också på portalen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka