Accepterad ALS | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad är ditt discord namn? als_1.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cem Puroski och han är 25 år gammal och han kommer från ryssland vid en fattigt stad vid namnet sait peterburg han är uppväxt med en dålig familj med inte alls mycket pengar och cem puroski hade det svårt i skolan och vill utbilda sig till en rysk militär och cem puroski lyckades i livet i ryssland han blev till en polis först och efter massor av utildningar så fick han vara en del av det ryska militären han fick då ett erbjudande från de ryska regeringen om att kriga i ukraina och han ville inte det och cem tvingades att vara med i kriget men han lämnade ryssland och flytta till unive staden då som är mycket säkrare och mycket bättre med samhället då tänkte cem om att han ville vara polis i unive staden men han har ju sina utbildningar men han måste ta om dom för att de är i en annan stad då måste han ta om allt och då tänkte cem jag gör det men cem har mycket erfarhet inom polisen så de ville cem jobba med när han flyttar i till unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en stor del av servern som roliga scenario ooh fin rp och så att båda partner har rolig i scenariot kan även invitea mina vänner i discord så att dom kan vara en del av unive folket och blir medlemmar i unive samt att jag kan också skapa med en hög rp nivå på servern och ett leende vid läpparna när jag kommer ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man båda partner ska ha en chans att vinna scenariot utan att folk gnäller efter scenariot så att de blir kul för båda att rollspela på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDm att du dödar nåågon helt utan anledning också att fearrp att man ska värna om sitt liv i spelet som irl tillexempel röst efter karaktär att man ska matcha sin karaktär med rösten man rollspelar med

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera serverns innan samt att jag har spelat på unive sen innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter marredinpappa i unive discorden men inte i steam och i vanliga discord måste bli medlem först så ni inte tror att jag har glömt byta namn

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka