Accepterad ALS | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? als_1.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013f6a96d0

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 6 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej att skicka men har 22 bans och har varit banfri i 1 månad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att man ska ha koll på servern menas med att jag som servervakt ska ha uppgift att kunna se till så att allt sköts sig under servern och kunna underlätta alla helper samt staffs och kunna hjälpa dom med olika saker som tillexmpel dva bilar för att kunna slippa lagget i servern samt svbanna personer eller kicka personer som ej beeter sig ig samt att man ska alltid vara aktiv som servervakt och kunna hjälpa till med servern och kunna ha uppgift är att hålla koll på servern och vakta servern som det står på att man ska vara en förebild för icke medlemmar samt medlemmar på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är kompetet att bära på servervakts rollen samt att jag är en bra anledning till att bära den rollen jag är bra servervakt håller koll på servern och kunna hjälpa till på servern med att vakta servern och kunna dva bilar så att de inte laggar samt fps drop samt att jag kan kicka/ svbanna personer som är lalliga och jag vill vara servervakt för att kunna stödja helper samt staffs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man revvar sina vänner eller sig själv och vill vinna scenario eller att man anväder toggleid i scenario korruption är när din vän och en annan person har slags mål ochj du svbannar din väns motståndare men du svbannar inte din vän för att du känner han irl

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka