Nekad ALS | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/category/rhythm?snr=1_4_4__118

Ditt Hex-ID: 11000013f6a96d0

Vad är din discord tagg? ALS

Vem var det som bannade dig? Danne

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-22 160353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag doxxa men inte helt doxxing det vart en grabb som dansa på giffen ståg ej information om grabben eller om hans ip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lira unive sen jag vart på toa jag ser ett pm skickat t mig kom support jag tänkte ajde vad kommer hända sen jag kommer han säger doxxing till mig sen jag ba hur kan de va doxxing när jag skickar en grabb som dansar mannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de vart felaktigt för att jag skickade bara när han dansade inte om hans information jag skicka en gif med en person som dansar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att göra banöverklagningar och att tänak en gång innan vad man gör i servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte kanske skickadat de för att man blir ju bannad för de där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skicka en gif som en grabb som dansar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka