Nekad ALS | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: 11000013f6a96d0

Vad är din discord tagg? ALS

Vem var det som bannade dig? Danne Banna mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-22 160353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en gif när en grabb dansade på unive generellt bilder de va ba en gif när han dansa spred inte information om personen eller ip utan de vart en gif och min största fråga e hur vet ni staffs att det är exakt han som blev utsatt på de ni har inga tekniska bevis eller Konkreta Bevis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på toa och skulle lägga Hårgelé och sen ser jag ett pm skickat till mig av danne jag kollar sen står det kom sup jag kommer och sen så drar Toris och danne mig i support och sen så diskuterar vi som vanliga personer och sen så när vie färdiga med ärendet så säger jag ha det så bra Grabbar och tjejer och allt går så bra men undrar hur de är Doxxing

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De vart jag som gjorde felet och jag kommer inte göra om det jag visste inte att det vart doxxing jag trodde att doxning vart att man skickar info om en person och ip men inte att man skickar en gif när grabben dansar men kommer inte ske igen om man får en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ju gjord banöverklagningar och blivit godkända och alla gör fel alla gör misstag och man lär sig av det men det vart första gången jag blev bannad för doxxing har aldrig doxxat någon och som sagt jag trodde att de inte ens va doxxing att man skickar en grabb som dansar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skickat giffen men jag visste inte att det vart doxxing och att de hände som det hände utan de blev bara så men lär mig t nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om det att man skickar en gif när en grabb dansar och att vara noggrat vad man skickar i unive dcen och att man förstår vad man har gjord för fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka