Inaktuell ALR_lejon | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALR_lejon

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: adam_200asda

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag har ett stort intresse för RP och vill vara med och bidra till en bra och rättvis spelupplevelse för alla spelare. Jag är lugn, ansvarstagande och kan hantera situationer professionellt även under stress. Jag har bra koll på regler, är aktiv och vill hjälpa till att utveckla servern både in-game och bakom kulisserna. Med min erfarenhet och inställning tror jag att jag hade passat bra som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag har märkt är att vissa spelare inte alltid följer serverns regler, vilket påverkar både RP:t och spelupplevelsen negativt. Ibland känns det som att det inte får konsekvenser, vilket kan skapa frustration hos dem som försöker spela seriöst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska vara mer uppmärksam på att följa upp regelbrott direkt och konsekvent. Genom att vara aktiv i spelet och snabbt ta tag i situationer som uppstår, kan jag säkerställa att reglerna följs bättre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag ska tillsammans med teamet vara tydlig i kommunikationen kring regler och se till att de efterlevs konsekvent. Det är viktigt för mig att agera professionellt för att folk ska inte tycka att vi skojar eller ljuger.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha en tydlig balans där jag planerar min tid så att jag hinner med både staffarbete, RP och mitt privatliv. Om jag vet att jag blir mindre aktiv någon period så kommer jag meddela det i tid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag jag spelat Unive i runt 1-2 månader tror jag om ni kollar discord.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte i denna servern men i andra ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej ha det bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka