Luffyxhi | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Luffyxhi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Ditt discordnamn: luffyxhii

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Ja tycker ja passar i Staff Rollen. Men ja vill bli Staff för att jag e mogen För min Ålder ja gillar och ta mycket ansvar och tycker de är roligt att vara Staff på en sån stor server, enligt mig tycker jag att ja borde bli de för att ja är kunnigt inom branschen och ja kan ta mycket supports/Job och ja vill gärna bli Staff för att ja kommer vara aktiv mycket och att jag kommer även ha roliga stunder me Staff Teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja vill få bort alla Fuskare och ja kan inte säga nått mer för att ja tycker unive är bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att vi i Staff Teamet ska kunna lösa problem på ett professionellt sätt krävs ett gemensamt och strukturerat arbetssätt. För det första behöver vi ha en tydlig kommunikation inom teamet. Det innebär att vi delar information öppet, uppdaterar varandra om situationer och ser till att alla har samma bild av problemet. En tredje viktig del är att följa riktlinjer och rutiner. Genom att utgå från gemensamma regler säkerställer vi att vi agerar konsekvent och professionellt, oavsett vem i teamet som hanterar situationen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i en Staff-roll handlar i grunden om att skapa förtroende, vara konsekvent och representera organisationen på ett ansvarsfullt sätt. Det innebär flera saker i praktiken. För det första handlar det om bemötande. Du behöver vara respektfull, tydlig och saklig i din kommunikation oavsett om du har att göra med kollegor, kunder eller användare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja kommer vara aktiv varje dag från kl 14.30 till 23.00 ungefär någon stans där kommer ja vara aktiv till oaktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 år men fixade medlem och kriminell för någon dag sen så typ ny.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har ja på flera servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej de tror ja inte.

Tillbaka