Nekad alpha.10 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? alpha.10

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-21 202216.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag inte förde det social och att jag sköt mot gäng som solo och överbemannad av flera bilar nere i hamnen och bröt mot regeln § 4.1j Sunt Förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad av Berra så åkte jag ner i hamnen för att min polare hade skickat en gps till mig för att han ville at jag skulle hjälpa honom för att han var överbemannad, när jag kommer ner till hamnen så hade de skjutit min polare och jag såg att de lagade sina bilar så jag åkte runt hela byggnaden i hamnen och började skjuta mot gängen som var där för tillfället och därefter vart jag tillkallad till supp och förtjänade min ban tillslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som placerades av Berra på mig är en rättvis ban, bannen förtjänade jag eftersom att jag bryter mot regeln, § 4.1j Sunt Förnuft "Definition: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet", det som jag gör fel är att jag skjuter mot ett gäng som överbemannar mig och felet med att jag skjuter mot de är att det inte är rimligt tänkande, om det hade varit på riktigt så hade ingen åkt fram till ett gäng ensamt och skjutit mot de eftersom att det inte är rimligt. Det som även blir fel från min sida är att jag ej förde det socialt och sköt direkt. Ber om ursäkt till Berra och de inblandade för mitt misstag och kommer ej att ske igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 38 tidigare bans från servern och jag har kört på den i ungefär 1 år och nån månad jag har blivit bannad felaktigt några gånger men dom flesta är för att jag har brutit mot ett regler brott och hållit på och förstöra rpn för servern. Men jag har lärt mig nu att det är mycket roligare att rpa istället för att sitta och skjuta allt och alla utan anledning och förstöra för andra spelare på servern så ska jag nu om jag får en till chans rpa med dom på ett bra sätt. Det kommer inte upprepas om jag får en till chans eftersom jag har lärt mig av denna ban. När jag blir unbannad så kommer mitt rp tänkande och mina beslut mer rimliga och mer utvecklade och att jag lärt mig av mina misstag under denna ban. Jag har blivit röd spelare pga jag har fått onödiga bans som jag sedan fått bort i support med motbevis mot det staffsen fått skickat till sig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle back i tiden så hade jag inte hjälpt min polare förens han var död och tar honom till sjukan för att undvika en konflikt med dessa gäng som befann sig på platsen eller så kunde jag åkt fram till de och fört en konversation att det var ett misstag och att de låter mig ta honom till sjukan dessutom hade jag kunnat åka ner till hamnen utan vapen och pratat med de för att undvika att ingen använder sig av vapen och pratar istället för att bara skjuta och skjuta hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om Berra väljer att unbanna mig så kommer jag att ha mer utvecklade och rimliga beslut inom min rp som går inom Sunt Förnuft regeln och inte bryter mot dessa regler för att det är en viktig del inom rpn. Det jag även kommer att göra annorlunda är att jag inte kommer skjuta som solo för att man är alltid överbemannad oavsett hur många de är för tillfället för att om de skickar en prio så kommer då och överbemannar mig och förmodligen dödar eller kidnappar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka