Accepterad alpha.10 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

attitudewalkofff

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? alpha.10

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-15 211606.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Berra fick in ett klipp där jag sköt en grabb som jag då trodde var motparten för att jag var deltagande i en aktiv skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev tillkallad support och bannad så skedde det en scenario uppe i sandy en bit ifrån ranchen där jag fick en prio där det var en bil som sköt som jag då började skjuta emot sedan gick min bil sönder så jag sprang upp på berget och då såg jag en röd bil som jag kände igen och kom från ranchen i detta fall som jag då sköt för att jag trodde att han var motparten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban är rättvis för att det är jag själv som bestämmer vad jag göra och kan inte skylla på honom bara för att han kör en röd bil i en skottlossning som jag trodde då var motparten i detta fall, det som är felet i detta scenariot är att jag skjuter honom utan en jävla aning och "gissar" på att han är någon från motparten och att jag har brist på social rp eftersom att jag inte sa något innan jag dödade den jag trodde då var motpart i detta blodiga krig vi har. Tycker det är lite orättvis dessutom för att han åker i en röd bil som vi HAR krig med och kör framför en whyos bil in i skottlossningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 36 tidigare bans från servern och jag har kört på den i ungefär 1 år och nån månad jag har blivit bannad felaktigt några gånger men dom flesta är för att jag har brutit mot ett regler brott och hållit på och förstöra rpn för servern. Men jag har lärt mig nu att det är mycket roligare att rpa istället för att sitta och skjuta allt och alla utan anledning och förstöra för andra spelare på servern så ska jag nu om jag får en till chans rpa med dom på ett bra sätt. Det kommer inte upprepas om jag får en till chans eftersom jag har lärt mig av denna ban. När jag blir unbannad så kommer min sociala rp vara utvecklad och lärt mig av mina misstag under denna ban. Jag har blivit gul spelare pga jag har fått bans som jag sedan fått bort i support med motbevis mot det staffsen fått skickat till sig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle back i tiden så hade jag gjort följande annorlunda:
För det första så skulle ej ha skjutit honom utan att veta vem det är
För det andra så har jag lärt mig att vara helt säker på vem jag skjuter
För det tredje hade jag kunnat sitta kvar bakom trädet och låtit honom öppna eld först
För det fjärde så hade jag kunnat laga bilen med mitt reparations kit så jag kunde flytt därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att bara för att jag "tror" att bilen är motpart så ska jag inte skjuta de och att jag ska vara helt säker på vem och vad jag skjuter på/mot och att bara för att han åker in i en aktiv skottlossning så ska jag inte skjuta honom eller de som åker in. Jag ska alltid vara säker på vem jag skjuter och ber om ursäkt för mitt misstag i detta fall. Detta kommer ej att upprepas när jag har blivit unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka