Accepterad aloneinrust | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aloneinrust

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? aloneinrust

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Andersson 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Finurlig, omtänksam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Andersson är då en 20 år gammal man, han är väldigt busig person som gillar bilar, kläder, tjejer och mycket mer. Han har alltid ett leende på läpparna och är redo att hjälpa till iall någon skulle behöva det, speciellt tjejer då han är lite av en tjejtjusare. Han är väldigt naturlig när det kommer till att träffa nya person, då han alltid är väldigt utåtriktad och vill prata om allt med alla. Han är uppväxt utanför Malmö med sin pappa "Abdullah", sin mamma "Deniy" och bror "Abdi". Han har precis dock flyttat ut, påväg ut på nya äventyr och in i fjällen. Erik studerar då på universitetet, där han läser till ingenjör. Han valde utbildningen pågrund av att hans föräldrar är väldigt strikta, där de ville att han skulle bli ingenjör för att de skulle bli stolta och samt att han tjänar bra pengar på det. Han funderar dock på att hoppa av då Erik Andersson har under sin tid som växt upp, drömt om att bli polis. Då han som liten ville hjälpa andra. Inom de närmaste åren planerar han att förmodligen försöka gå med i polisutbildningen. Han tänkte isåfall göra detta i staden unive som just nu är sökande för poliser, samt är en stad han hade kunnat tänka sig bo i. Erik ser fram emot de nya utmaningar som polis och möjligheter som det kommer att innebära inför framtiden och hans karriär. På fritiden är Erik med vänner, kör runt i sin bil och letar efter nya personer att träffa och lära känna. Han brukar ofta spendera mycket pengar på kläder då han aldrig tycker han har tillräckligt. Erik älskar även att kolla fotboll där han hejar på MFF, han brukar gå på matcher med sina vänner och ibland nära familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har lång erfarenhet av att spela på FiveM RP-servrar och har utvecklat en förståelse för RP. Som person så fokuserar jag på att bidra till en trevlig och behaglig "spelmiljö" utan att störa andras upplevelse. Min karaktär gör de här genom att vara positiv och vänlig. Mitt mål är att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla på servern samtidigt som jag håller en seriös och respektfull ton.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man då o då ska stanna när polisen stannar en och inte bara köra eller springa iväg. Eller att båda parterna ska ha det roligt i scenariorna så servern blir roligare för alla och så fler stannar. T.ex att inte skjuta polisen som utväg när man lika gärna kan köra iväg och kanske slippa att någon blir skadad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Brutit mot reglerna har väl alla gjort av misstag men inte något sånt stort speciellt som man skulle utse var dåligt för någon utan mer något man gjorde av misstag som mest effektera mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns många regler fast de mest kända är regler som: RDM - Random Death Match (Skjuter folk for ingen anledning) Cop Baiting - Att försöka att få polisen att jaga dig genom att göra tillexempel donuts runt de eller andra olagliga saker för att få deras uppmärksamhet. FearRP - Att du ska RPa att du är rätt, tillexempel om någon riktar ett vapen mot dig så gör du vad personen med vapnet säger. Sen finns det också några regler som inte lika många vet om som MetaGaming - Att du communicerar med personer i RP sammanhang i Discord eller andra ställen utomför RP servern. NLR - New Life Rule Att när du dör så kommer du inte ihåg hur du dog eller vem som döda dig, alltså som namnet är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bara en allmänt trevlig kille som har mycket tid på mina händer, har spelat på unive innan men slutade då jag inte tyckte spel var så kul längre men har fått tillbaka suget nu. Kommer bidra till bra roleplay och göra allas tid en bra tid.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka