Accepterad Alliansligan.Malmo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan.Malmo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f6a96d0

Vad är din discord tagg? Alliansligan

Vem var det som bannade dig? 0alvin0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-11 225317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vne jag sa knulla din mamma till en person som snut eftersom att han sa till mig knulla din mamma då sa jag tbx det för att min karaktär e så ig vädligt aggresiv när det gäller såna saker och jag visste inte att man blev bannad för det dära det har ju hänt att poliser säger så till folk men kanske att man borde tänka en gång extra gång vad man säger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kollegor kommer till fängelset sen så hör jag i radion av yttre befäl att vi ska neutralisera gärningsmännen och då så springer man med ett vapen i handen och då så skjuter jag mot han sen så riktar han mot oss då dödsskjuter jag gärningsmannen och då så säger han knulla din mamma till mig och då så säger jag det till honom också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vne jag tycker att det är felaktig eftersom att man lär ju inte o bli bannad för man säger knulla din mamma son polis och det är mitt tycke vi har tryckfrihet här i sverige jag tror att inte staffsen håller med mig om det men vi alla har olika åsikter samt att då hade gärningsmannen kunnat göra en kränknings anmälan på mig men aja det är varför det är felakig samt att vi poliser får ej återgärder när vi bemöter folk på en dålig attityd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ju gjord ban överklaga och blivit godkänd samt att det är första gången jag blir bannad för att jag säger knulla din mamma mot en person men jag har lärt mig nu och alla människor gör fel i världen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att inte säga knulla din mamma och kanske säga käften till han låter mer rimligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga fula ord som polis och kanske säga istället tyst eller håll käften när min karaktär blir arg ig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka