Nekad Hatotti_01 | Ban Överklagan [REDBULL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hatotti_01

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.

Berätta vad som hände Det som hände var att jag var o proddade på oil rig kommer folk dit och jag vänar för mitt liv och gör som dom säger. När dom har rånat klart mig börjar dom flippa så på skoj med mig knulla din mamma osv säger dom. Säger så tillbacka ”busunge” och han som flippade med mig var staff han bannade då mig för staff diss. Blev väldigt förvirrad då allt sas ingame hoppade support och pratade med en staff hon sa att det beror lite på hur mycket han tar åt sig men du är välkommen att göra en bannöverklagan. Så hoppas ni kan ge mig en andra chans här.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag blev bannad för, om han tar åt sig ber jag honom om ursäkt inte rätt av mig att gå in i folks familjer. Jag kommer se till i framtiden om ni låter mig komma in igen att detta ej kommer upprepas

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att tänka mer på vad jag säger och hur jag agerar emot folk här på unive. Det jag istället hade kunnat göra är att låta han gå in i mig tills han drar.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag gör inte samma misstag 2 gånger. Lär mig efter första gången

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka