Antagen Allez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allez

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? iamallezg

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskap ansvarig eftersom att jag vill vara där i början och välkommna folk till unive, jag vill se till att dom vet vad dom gör och inte bryter mot reglerna. På så sätt minskar regelbrotten inom alla test-medlemmar på servern. Dvs att jag lär dom göra rätt från början utan att begå misstag som kan leda till indragen medlem, krim osv. Jag tycker också att de kul att läsa vad folk skriver och de som skriver speciella saker om sin karaktär. Jag är också väldigt aktiv på forumet, unive och på discord. Så därför känner jag att jag passar perfekt för denna position!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag är väldigt aktiv på både forumet och discord samt in game. Jag sticker ut från andra då jag har tidigare erfarenheter inom staff teamet här på unive. Jag var helper och servervakt ansvarig för några månader sen. Jag lämnade på goda grunder alltså inte demotad eller nåt. De var för då slutade jag med unive. men är nu tillbaka. Jag är väldigt social och trevlig när de kommer till att bemöta nya personer. Jag kan hålla en trevlig ton och prata lugnt. Jag kan anpassa mig väldigt bra med allt, speciellt tiderna. Jag kan vara aktiv och fylla luckor nästan vilka tider som helst på helger, när de skola kan ja såklart inte göra de under skoltiden men annars nästan när som helst.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är väldigt viktigt att man bemöter nya personer med en trevlig ton och lugnt. Man ska också se till att den personen mat bemöter fattar vad man själv säger. Man ska säga positiva saker och inte vara otrevlig. Som sagt man blir behandlad som man behandlar andra! Det gäller att inte dela upp folk utan behandla allt o alla på samma trevliga sätt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas bra att vara en medlem här på unive! Jag tycker att de ska vara trevligt och kul när man är medlem här på unive! Jag skulle också velat. Jag vill att rätt personer ska bli medlem på unive. Alltså inte folk som går emot reglerna och bryter dom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo att dom ska följa reglerna. Det är de absolut viktigaste. De ska inte vara här för att lalla eller skapa problem. I början kanske dom inte har stenkoll på reglerna men iallafall att man kan grunderna och vet vad man får göra och inte göra. Dvs att dom är här för att rpa och bidra positivt till servern!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara medlemskap ansvarig är ett stort ansvar! Eftersom man är liksom de första de nya spelarna stöter på! De ansvaren är ju då att man själv följer reglerna och lär andra folk följa reglerna. Största ansvaret är då att få folk göra de rätta. Alltså se till att dom kan rpa utan att bryta mot reglerna!

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv på både helger och vardagar. På helger nästan hela tiden, ungifär 8 timmar medans på vardagar kanske 4-5. Jag kommer kunna variera mellan att rpa och ta intervjuer och annat staff arbete!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit helper + servervakts ansvarig innan så kan ta beslut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka