Nekad Allett08080 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allett08080

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Elliott

Vad heter du på discord? Elleoganget#5043

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? runt 400 h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck för att jag kan ta hand om ett chef yrke jag kan ta emot all kritik och jag kan styra upp et yrke på ett skit bra sätt. Jag vill också bli chef på Falckför att jag ska se till så att vi får mer kollegor ute i staden som patrullerar i staden och kan se till så att folk kan få sina bilar lagade. Jag vill bli chef på Falckför att jag har varit så intresserad i bilar sen jag var en liten bebis. Redan när jag var liten så var jag redan inne på vilka motorer olika bilar har och sånt hur man trimmar bilar och hur man kan laga dem om vatten röret har gått eller om bilen behöver några reserv delar. Jag vill också bli chef på Falckför att jag är så intresserad hur olika bilar kan låta så mycket och så och jag vill kunna lära mig mer om bilar när jag jobbar på Falck. Jag vill också bli chef på Falck för jag vet att staden behöver hjälp med sina bilar att dem måste fixa sina motorer eller få en fin tvätt och då vill antingen jag kunna ta det larmet eller så kan jag säga till mina kollegor att t

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem erfarenheterna jag har är att enda sn jag var en liten bebis har jag lekt med bilar men redan när jag var runt 4 år så började jag att kolla på blixten mcqueen och så och var så imponerad hur man kan få tag i en sån bra motor. och enda sedan min barndom så har jag lärt mig mer och mer om bilar olika typer av bilar hur dem funkar sen har ju alla sin egna favorit bil och då är ju min en Supra. Och det är därför att dem är så kola med deras motor för att man hör hur deras motor växlar och det är så coolt. Jag har också en till erfarenhet och det är att jag har jobbat som falck förut men avgick för att jag hade inte den tiden just då förut för att det skedde en jätte tragiskt och en personlig grej som jag helst inte vill ta upp. men under tiden jag jobbade där så skötte jag mitt jobb och såg till att alla kunder blev glada och nöjda och så att dem kunde lita på oss hos Falck

Berskiv din karaktär? Bertil Bengtsson är 21 år gammal. Han är väldigt glad av sig och sprider positiv energi. Han gillar att att köra fotboll och är beroende av bilar, här kommer historian om Bertil Bengtsson.
Bertil är en kille som växte upp på en bondgård med sina två föräldrar och en syster. Redan som ung började Bertil att jobba mycket på gården för att kärna ihop pengar till en cykel som han skulle kunna ta sig till skolan på och till sina vänner. Bertil är en kille som verkligen sprider glädje runt om alla.
När Bertil fyllde 16 år så fick han sin första mobil och var överlyckliga han hade i första gången i sitt liv chansen att kunna kommunicera med sina vänner utan att prata face to face.
Tiden rann iväg för Bertil och hans familj och plötsligt var Bertil 19 och skulle söka jobb. Så han gick till massor av olika affärer men hittade inget så han såg sista chansen i IKEA så han tog den. Han var så bestämd att han skulle få en plats där så han rör sig mot IKEA med ryggen rak.
Han går igenom intervjun med chefen och får jobbet, Bertil hoppar upp ur stolen och jublar.
Han går hem till sin familj och tror inte sina ögon när det står en polis utanför dörren så han tar snabba kliv fram till dörren och frågar.
- kan jag hjälpa dig, Säger Bertil?
- Ja, Det är tyvärr så att din mamma och pappa har gott bort i en bilolycka.
Bertil förstår inte vad som har hänt och hamnar i en chock efter en stund rusar han in i huset i med tårar i ansiktet.
Efter den dagen förstår han själv att han

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara online super ofta när ja får jobbet jag kommer att vilja se till att alla sköter sig inom yrket och se till att alla gör sitt jobb när dem är i tjänst.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka