Accepterad [Allen] TrollingDoktorn | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TrollingDoktorn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Hausel

Vad är ditt discord namn? TrollingDoktorn #3238

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Lukas Borg, lever sitt liv efter hur allt kommer. Han är 27 år och kommer från en stad kallad Multistaden. Sedan blev han spårlöst försvunnen och nu är han tillbaka och har flyttat till staden Unive. Han har några kompisar som flyttade i samma veva som honom men har även börjat känna mycket nytt folk. Han är ganska givmild av sig och delar därför med sig så gott det går, han försöker aldrig lura någon. Och om någon försöker lura honom på något sätt så har ahn väldigt svårt att förlåta efter att han blev lurad på en bil för 6 000 000 SEK. Familjen är ett ganska känsligt ämne för honom eftersom att han blev ensambarn. Släkten från hans mors sida dog vid ung ålder av cancer, samma sak hände hans mamma när hon var gravid med Lukas lillasyster. Släkten från hans pappas sida har alla varit drabbade av alkoholism men hans pappa hade klarat sig bra tills hans mamma dog. Efter det gick allt bara utför. Hans mamma var den person som stod honom närmast. Så när hon dog och pappan börja hålla på med droger och alkohol så hade han inget kvar. han lämna allt bakom sig och flyttade till Multistaden. Han levde först på socialhem och fick socialbidrag, några veckor senare bestämde han sig för att visa sin mor att han är starkare än sin pappa. Att inget kan stoppa han. Han skaffade ett jobb, en bil och började försöka passa in, men folk tyckte han var för annorlunda. Han bytte stil, bil, personlighet, allt. Sen fick han fler och fler vänner och det är där han är nu. Vänner är det viktigaste han har och det vet han själv mycket väl, för han vet hur det känns att vara på botten, och han vet att om han kommer dit igen så kommer han inte ta sig upp igen...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag lever för den här servern. Back in the days spelade jag mycket på amerikanska RP servrar men sedan blev jag bannad PGA mitt namn "TrollingDoktorn" för dem trodde det var jag som moddade och bara trollade. Men namnet kommer från mitt och min pappas gamla fiske teamnamn när vi brukade trollingfiska. Älskar den här server och hur organiserad den är. vet hur seriös RP det är på servern och har gjort ett misstag förut som jag ångrade grovt. Har nu äntligen kunnat återvända och är så tacksam över det och ska därför spela så seriöst jag kan och visa att jag förstår vad ni menar med "en seriös RP server".

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Schysta bilar, bra organiserad, bra staffs och spelare, inga fuskare och att det är en RP-server

Hur hittade du Unive? Letade efter en ny bättre svensk RP server och hade lite kompisar som testat den och tyckte jag också skulle göra det, jag gjorde det och sen fastande jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya kompisar, glida runt i schysta bilar och bara ha det allmänt gött och försöka sprida glädje mellan mig och andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra så gott jag kan till ett bättre community och en seriösare RP-nivå. Och köpa snygga härliga bilar och visa nya spelare att alla kan bara man vill, inget är omöjligt med den rätta viljan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar inte på någon annan FiveM server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka