Accepterad [Allen] JeffOnWheels | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JeffOnWheels

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125864634/

Ditt Hex-ID: 11000014579a0ba

Vad är din discord tagg? JeffOnWheels#9946

Vem var det som bannade dig? -Nizze

Hur lång tid var din ban? 11000014579a0ba

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft ~Nizze. Återstår: 1 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt inte en aning, för att vi bevittnade ett bankrån?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två kompisar var vid banken och plötsligt bryter ett bankrån ut, vi befann oss på gatan rakt över så vi höll avstånd och gömde oss bakom våra bilar som var parkerade bredvid oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den va felaktig, hade det varit i verkligheten hade jag antagligen stått kvar och kollat på från avstånd. Alla tre höll avstånd, hade bilar som skydd samt så pratade vi om att vi inte skulle gå fram mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På min tidigare fick jag en timme avstängning pga att ha sagt att jag ansökt om medborgarskap i staden. Jag har lärt mig att försöka vara mer proffisionel i min rp och strävar alltid efter att bli bättre. För varje gång så kommer jag alltid dra lärdom av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta bilen och åka ifrån platsen, genom det valet hade jag inte befunnit mig på platsen men då hade jag inte heller kunnat hjälpa polisen ifall dom behöva vittne

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att undvika dåliga situationer och där med inte hamna i sånt här klister igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka