Accepterad Allebx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allebx

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156994759/

Ditt Hex-ID: steam:11000014754a2c7

Vad är din discord tagg? Allebx#2811

Vem var det som bannade dig? spiken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-03 170005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emote abusa in i en takbox.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hängde med varandra och åkte runt i en av hans bilar. Vi började bli uttråkade på att åka runt och bestämde oss att åka till piren och kolla på lite bilar och påbörja diskutioner med andra individer där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en bra och rätt ban. Men såhär ligger det till, jag hoppade upp på bilen och märkte att man kunde gå igenom takboxen när jag inte trodde det utan att man hoppade på den. När jag insåg att man kunde gå igenom takboxen så ville jag testa se om man kunde lägga sig i den. Jag testade lägga mig ner i takboxen genom en emote, och skulle sedan gå upp igen eftersom att jag bara ville testa och se om det fungerade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för powergaming där jag inte rpade på mina skador, men det gjorde jag en ban överklagan och förklarade orsakerna till min ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att tänka efter innan jag gör något sådant som att tex ligga ner i en takbox, jag skulle även kunna ha tänkt efter att verkligen inte göra det på piren som är en stor allmän plats där vissa andra individer kan ta en dålig lärdom av det misstaget som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig försöka glitcha mig in i objekt som tex en takbox. Jag har också lärt mig att man ska ha ett bra inflytande till andra spelare på unive roleplay. Jag ångrar mig starkt till det beslutet som jag valde att göra och det kommer aldrig ske igen, och nu vill jag bara in på unive och rpa med mina kompisar och ha roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka