- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Allebengtsson
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef
Vad heter du IRL? Alessio
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 58
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har arbetat mycket inom polisen som bland annat biträdande
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som inspektör och biträdande rikspolischef under en längre period
Berskiv din karaktär? Min karaktär tar jobbet på alvaret. Jag gillar bilar speciellt polisbilar. Jag gillar också att spela tennis. Jag är en trevlig person om dom är trevligt och snäll mot mig men jag kan också vara hård
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef
Vad heter du IRL? Alessio
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 58
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har arbetat mycket inom polisen som bland annat biträdande
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som inspektör och biträdande rikspolischef under en längre period
Berskiv din karaktär? Min karaktär tar jobbet på alvaret. Jag gillar bilar speciellt polisbilar. Jag gillar också att spela tennis. Jag är en trevlig person om dom är trevligt och snäll mot mig men jag kan också vara hård
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag