Nekad Alleballe82 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe82

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? Alleballe#0545

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 162 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag jobbade tidigare på mekonomen och älskade och få vara där. Jag trivdes verkligen. Jag tror att just chef jobbet skulle passa mig väldigt bra då jag har erfarenheter inom yrket och känner de flesta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på mekonomen tidigare och trivdes verkligen. Jag jobbade veldigt mycket och fick alla mina kunder nöjda.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Albin Retelius. Albin är 20 år gammal och älskar att meka med bilar och prata med folk. Albin har alltid velat jobba på mekonomen. När Albin bara var 13 år gammal så gick hans far bort utav en inflamation. Albins pappa jobbade på meko och lärde Albin allt han kunde. Varje dag när hans pappa kom hem ifrån jobbet så satte sig alltid Albin och hans famil för att prata om hur ens dag hade vart. Albin tyckte alltid att det var lika kul och spännande varje gång som Albins pappa berättade om sin jobbdag. Det var alltid en massa olika roliga kunder eller krashade bilar som han berättade om. Men en dag när Albins pappa kom hem ifrån jobbet så berättade han att hans chef just hade slutad. Han berättade att han skulle prova och skicka in en anmälan. Men så kort där efter så gick Albins pappa bort. Men det värsta var att Albins pappas anmälan kom tillbacks dagen efter han gick bort. Alla i familjen blev lika ledsna för Pappans skull då hans anmälan hade blivit godkänd. Albins pappa skulle fått bli chef på meko.
Och så enda sen den dagen så har jag lovat mig själv att göra allt som krävs för att få bli chef på mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Inte för tillfället

Har du läst våra Regler? Jajemensan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka