Accepterad Alle20.10 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe333

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? 👑ALLE👑

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Stefan Walker har en familj på 4 personer han gillar bilar som en bmw e36 han har haft en sån bil innan men när hans garage bran upp så fanns it bilen kvar den va ner bränd där efter så ville han ha en likadan men han hade inte råd det va då han bästemde sig att jobba på polismyndigheten han va hemma flera timmar om dagen och plugga till polis så en dag gick han ditt men fick inte jobbet han få han glömmde att han inte va medborgare på unive så han gå till unives hemsida på telefonen och ansöket till medborgare och efter 1 timme så kom svaret att han va gödkänd då gick an nästa dag tillbacka till polismyndighetens rekryterare och tog intervjun och blev godkänd men sen så kom han på sin bil och han sa till sig själv jag vill inte han den billen jag är värd en ny bmw x7a som va hans nya drömbil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå och roliga och långa scenarion, samt kanske så kommer ansöka om staff eller servervakt för att bidra med en ännu bättre rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska spela för att det ska vara roligt för båda parterna, inte bara för att vinna. Det blir mer realistiskt om man inte vinner varje scenario och ibland förlorar även när det finns en chans att vinna. Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar

Hur hittade du Unive? Många av mina polare spelar/ har spelat på unive, samt på server listen på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka