Accepterad Alle17 | Chef-jobb ansökan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle17

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg Hansa

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? Alle #7472

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 520

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet för att kunna hjälpa folk att försäkra sina fordon och andra ägodelar på ett tryggt och säkert sätt. Jag vill bli Chef på Trygg Hansa för att kunna få ihop en trevlig arbetsmiljö med mina kollegor. För att jag har intresse för det och jag vill bli en bra chef som tar hand om mina anställda så bra som möjligt och visa respekt och känna sig trygga med att prata med mig om det är nåt utan att vara "rädd". och jag älskar att ha bra anställda som sköter sitt jobb och sånna man kan arbeta med. jag vill göra det till en så roligt och tryggt som möjligt helst utan klagomål. Jag vill kunna ha roligt med mina anställda och ha bra kontakt med dem och ge dem komplimanger. på ett jobb så ska man kunna ha bra gruppdynamik och man ska kunna samarbeta bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som trygg hansa 1 gång innan på en server.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Frank Persson. Frank hade en hyfsat tuff bakgrund. Frank är född 1993-09-27 i Sverige. Franks föräldrar var alkolister de tog droger drack sprit m.m. Frank rymde hemifrån när han var 7 år i hoppet på ett bättre liv. Frank bodde 15 år på gatorna och fick kriga om överlevnad. Frank gick aldrig i skolan för att han aldrig haft råd, men Frank älskar därimot motorcyklar, motorcyklar är de han brinner för. Frank köpte sin första hoj vid 14 års åldern med de pengar han sparat ihop ända sen han flyttade ut på gatorna. Frank var så stolt över sin motorcykel och ville aldrig sluta mecka med den. Frank har än idag kvar sin hoj som han köpte. Frank har idag ett lyckligt liv med vänner och familj, han har 1 fru som heter Anna-Britta och 2 barn som heter markus och magnus. Frank jobbar just nu på Postnord AB men söker Trygg Hansa så han kan försäkra folks fordon och ägodelar. Frank har aldrig jobbat för pengarna de tänker han aldrig göra heller.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag, dock under sommarlovet kommer jag åka iväg lite då å då men man kan säga varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka