Antagen alle123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alle123

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? alle

Ditt discordnamn: alle123

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2002

Varför ska just du bli staff? jag kan bidra med att allmänt hjälpa till i support/reports, sen är jag en mogen person och jag vet att jag har det som krävs då jag har varit staff tidigare på unive, och vill hjälpa servern framåt allmänt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det problematiska som är på servern just är lallet och den allmänna krim rpn just nu som är ganska kaos enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta tag i scenarion, visa dominans och visa att man ej kan bli nertrampad utav någon annan spelare, Jag är väldigt seriös och kommer ej låta folk som begått regelbrott dra utan några åtgärder.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? tillexempel att vara opartisk i alla beslut du tar som staff även om det är dina vänner,
och sen är de högst viktigt att vara professionell i ditt arbete som staff då det är staffsen som är ansiktet utåt o måste komma med ett bra intryck till spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jobbar till 17-18 så är aktiv efter det. sen är staff arbetet prio sen allt annat

Hur länge har du spelat på Unive? runt 9-10 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på unive tidigare.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka