Accepterad Alle. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.alle

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle#0108

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 235904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och mina polare gjorde fel och var tvungna att ta konsekvenserna och jag har fått sagt i support att detta är väldigt strikt så jag kommer ej göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare försökte kidnappa några som vi hade krig mot sen så hoppar dem ut och sprayar med automatvapen och då väljer min polare att skjuta grabben i huvudet från bilen sen körde vi upp på berget och fortsatt skjuta från bilen och jag har tagit åt mig av bannen och fattar vrf jag blev bannad. Sen också så blev vi perma bannade så vi valde att hoppa support och efter ärendet så sänktes våran ban som jag verkligen uppskattar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag och mina polare som gjorde fel och fattar erat beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM när jag var inne i fängelset fast egentligen är den felaktig då det var ett bakom liggande scenario. Sen har jag blivit bannad för vdm för en bil jag hade för länge sen hade jätte dåliga bromsar och på långt avstånd såg jag inte personen jag råka köra över så då valde han banna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha skjutet ur bilen och jag borde tänkt mer på vad jag istället hade kunnat gjort som t,ex åkt där ifrån fast det var ej jag som var förare så kunde inte göra så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig och kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka