Accepterad AllanXD | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AllanXD

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119235251/

Ditt Hex-ID: 76561197979402714

Vad är din discord tagg? Kebab#8477

Vem var det som bannade dig? Olle.P.

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en person för att han sparkade på min bil och då blir jag arg det är därför jag rdm han och jag ångrar det nu jätte mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min taxi bil och så frågade en kille om jag säljde hash då sa han -När det var det jag trodde jävla nigger, och då sa jag vill du prata eller och då sa han aa kom då så slåss vi men jag hoppade in i min bil och tänkte åka men han sparkade på min bil och kallade mig en busunge och att han skulle slå ner mig så jag gick ut och tänkte prata men han började att slå mig så jag slog tillbaks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte helt felaktigt för att 20 dagar är lite mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha åkt därifrån och inte slagit ner han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att vara mer försiktig Och förbättra min RP på en högre nivå. PS har grov dyslexi

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka