Accepterad Allan_ | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Vad heter du på discord? Blurr#3357

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17-21
Tisdag: 17-21
Onsdag: 18-21
Torsdag: 17-21
Fredag: 17-01
Lördag: 17-23
Söndag: 17-21

Dessa tider kan variera från dag till dag, men detta är ungefär hur det kan se ut.
Mellan tiderna har jag såklart några pauser.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 400 timmar på fivem där jag bara spelat unive. Hur många månader sedan är oklart, men jag började någonstans i somras.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker att rp-nivån på unive är helt okej, men den kan absolut bli bättre. Jag stöter på nya spelare bokstavligen varje dag som begår regelbrott eller allmänt kväver rp-nivån på servern. Jag försöker så mycket jag kan skriva en /report, men det är inte alltid att en staff kommer och löser det. Jag tycker personligen att min rp-nivå hör höjts extremt mycket under den senaste tiden, nu vill jag höja rp-nivån på servern så att alla ska få en bra spelar upplevelse. En till faktor som även drar ner rp-nivån med stora mängder är fordon som ligger jämt utspridda över unive, detta vill jag se ett stopp på, om jag blir servervakt kommer jag försöka mitt allra bästa att försöka dva så många bilar som möjligt som ligger utspridda över staden för att höja rp-nivån på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på unive ett riktigt bra tag nu och jag känner att det är dags att vara en del av utvecklingen på servern. Det kommer in nya spelare till servern som inte har någon erfarenhet överhuvud taget inom rp som begår tydliga brott mot unives regler, detta för att de ej läst de regler som gäller på unive, detta drar ner på rp nivån med extrema mängder och drar även ner på spelar upplevelsen vilket är viktig för unives utveckling. Jag har varit med flera gånger om att folk lallar, pratar ooc mitt framför ögenen eller allmänt kväver rp nivån på olika sätt. Som sagt försöker jag så mycket som jag kan skicka en /report men det är inte alltid som de svarar och kommer med återgärder. Jag vill bli servervakt så att jag ska kunna rpa men samtidigt kunna bidra med att de som ej hör hemma på servern ej ska vara på den.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att få bort de individer som lallar och bryter mot unives regler. Jag kommer även kunna bidra med att försöka mitt bästa med att höja andras rp nivå så att nya seriösa spelar ska få en god första inblick på servern,, detta kommer höja spelar upplevelsen och därmed höja rp-nivån. Jag tycker som sagt att det är mycket mer än den acceptabla gränsen bilar som ligger med jämna mellanrum förstörda på vägarna, detta är i min ögon en stor faktor som kväver rp-nivån på servern med stora mängder, detta vill jag återgärda genom att dva så många bilar som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker personligen att jag är rätt så mogen för min ålder och jag kan även fatta rätta och inte allt för förhastade slutsatser. Jag har även läst reglerna med noggrannhet och vet därför hur man ska rpa och inte. Jag tycker även att det är ganska få staffs för att hålla koll på en sådan stor server, jag vill kunna avlasta staffsens arbete lite och hjälpa till,

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna bidra i utvecklingen av servern och även kunna höja rp nivån så mycket som det bara går. Jag älskar även att hjälpa till, era staffs är så trevliga och gör ett underbart jobb som support, jag vill kunna underlätta för de så att de slipper åka till de små saker som att någon copbaitar eller liknande, staffsen har annat för sig, att bli servervakt skulle underlätta så otroligt mycket och det skulle göra servern tryggare och till en bättre server i det stora hela.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv betyder att du tar bort bilen närmast dig. /kick (ID) (Anledning). /svban (ID) (anledning). /revive (ID). /noclip gör så att du kan speca och flyga runt. /bring gör så att du kan teleportera nån till dig, t.ex ifall någon har moncler kläder kan du bringa spelaren till en klädaffär. /freeze (ID) gör så att spelaren blir fryst och kan inte röra sig. /setjob Du ger (ID) ett jobb. /tpm du teleporterar till en markör på mappen. /sqlunban du unbannar en spelare. /spec (ID) du specar en spelare. /goto (id) du teleporterar till en spelare. /giveweapon du ger angivet ID ett vapen. /announce du skickar ett meddelande som alla på servern kan se. /sqlbanoffline du bannar en spelare som inte är online på servern. /setperm du bestämmer hur mycket "makt" spelaren ska ha. /sqlbanhistory du ser historiken för de som blivit bannade. /unfreeze du gör så att en fryst spelare kan röra på sig igen. /setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm. /givemoney du ger utvalt id en summa pengar.

Är du whitelistad på serven? Ja, har varit det länge.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 3 gånger tidigare, den första var när jag nyss kommit in på servern och frågade folk om knappar och liknande, efter den bannen hade jag lärt mig vad rp egentligen går ut på. Min andra ban var i 60 min eftersom att jag ej svarade på en /me. Min tredje bann råkade jag köra på en annan servervakt som svbannade mig i 60 min.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, endast Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka