Nekad Allan gustafsson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128264659

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Ekdahl Holmström

Vad är ditt discord namn? Alvin#9358

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2000

Berätta om din karaktär. En väldigt stor kille, med den sjukaste basrösten folk har hört, men snäll som en teddybjörn på utsidan. Utstickande namn som passar en basig kille,. En kille som alla känner, skulle tänka mig (utan att ha full koll på alla yrken) en taxichaufför / bärgare eller liknande med mycket personlig kontakt med kunder, där man visar sig som en superstor teddybjörn. (Tänk John Coffey från Green Mile)
Historian av denna person är svår att tänka upp på ett par minuter såhär, men en till synes nyinflyttad lugn person som bara drar sitt lass till samhället, möjligtvis nyutsläppt från fängelset för att ha åkt dit för en bilstöld (där han tog på sig skulden) i tidigt vuxenliv. Allan är väl 21 och har spenderat hela sitt vuxna (3 år) liv bakom galler, men har kommit ut och försöker visa alla att han blivit omvänd och kör det ärliga spåret.
Men det inget vet, är att Allan ibland ger sig ut på nattäventyr bara för att jobba stenhårt!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill bli en del av Unive communityt samt att jag vill kunna få jobb som kan hjälpa till med rp:n. Rp:n blir seriösare och man får mer inlevelse när man är whitelistad eftersom att man inte är begränsad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill otroligt gärna få whitelist för att kunna etablera mig i servern samt discord communityn. Om jag får whitelist blir det enklare att skapa bättre rp och få roller och även få jobb för då blir det mer seriöst!

Hur hittade du Unive? mina kompisar som spelar mycket spelade på denna server så dem sa att jag skulle testa så då lyssnade jag på dem och jag älskar Unive så nu söker jag detta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas och kunna skapa så seriösa rp scenarion och samt kunna ha roliga stunder man sent glömer med kompisar man har i servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka