Ej Antagen Allan 7788 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Ditt discordnamn: polishkurwa

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle vara en värdefull tillgång för staff-teamet på Unive på grund av min djupa förståelse för spelet och dess community. Min erfarenhet som långvarig spelare har gett mig insikt i både spelets mekanik och spelarnas behov. Jag har ett starkt engagemang för att skapa en positiv och rättvis spelmiljö, vilket jag tror är avgörande för att vara en effektiv staff-medlem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på unive är den sociala rp:n inom det kriminella. Det största problemet är att folk endast är ute efter skott scenarion där det främst inte förekommer någon social rp alls. Folk cirkulerar i sina bilar, hoppar ut och skjuter, sedan åker man efter motpartern för attt sedans skjuta igen. Detta är strikt förbjudet och vi har redan strikta regler imot detta men det följs ändå inte. Det är likadant med kryckan. Vissa hamnar i så många skott scenarion så att man finner de på sjukan nästan varannan halv timme. Där finner man heller absolut ingen social rp. Sedan finns det även sådana problem spelare som hamnar på sjukan sedan när kryckan gått bort så börjar man skjuta direkt, sedan går det runt så om och om igen. Detta vill jag genast ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att samarbete och kommunikation är nyckeln till att lösa problem effektivt. Jag planerar att arbeta nära med mina kollegor i staff-teamet för att snabbt identifiera och adressera problem. Genom regelbundna möten och ett öppet diskussionsforum kan vi dela information och strategier för att hantera olika utmaningar. Jag vill också vara tillgänglig för spelare och uppmuntra dem att rapportera problem direkt in till oss i staff teamet. En strategi är att till exempel specca mera på de platser där mycket av dessa regelbrott förekommer. Ett till exempel är att uppmuntra andra spelare att ropportera in problemen till och och visa bevis med clip osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalism i en staff-roll innebär att agera med integritet, respekt och objektivitet. Det är viktigt att behandla alla spelare rättvist och att följa spelets regler och riktlinjer konsekvent. Jag strävar efter att kommunicera tydligt och lugnt, även i stressiga situationer, och att alltid sätta spelets och gemenskapens bästa i första rummet. För mig är detta jätte viktigt då det är nästan detta som representerar hela servern om hur den är uppbyggd. Om man till exempel sitter och lallar i support sedan drar man in någon som söker efter hjälp, och den personen hör att ni 2 sitter och lallar, då kommer detta påverka servern väldigt negativt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer främst prioritera min staff atbets tid och sedan min rp tid. Ungefär 75% arbets tid och 25% rp tid.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit MA här på unive innan, och till exempel servervakt ett par gånger. Jag har även varit staff på en tidigare server.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Krim, RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell, Servervakt, RP (de flesta)

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka