Nekad Allan 7788 | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad heter du på discord? Kattmat#8489

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka är att jag nu blivit intresserad av att utveckla servern här på forumet. Jag vill hjälpa till med de jobbet som gäller inom forumet. Jag vill alltså förenkla staff teamet så gott som det går. Jag vill även hjälpa folk att utveckla sig själva mer och mer. Det som också får mig att ansöka är att jag älskar att ´´jobba´´ med personer i stor omgivning. Jag är även modig och redo för att jobba inom forum mod här på forumet då jag kommer bidra med flera bra saker som t.ex

Det jag ska bidra med är att:

- jag är väldigt kreativ- med det menar jag att jag kommer kunna bedömma om en t.ex SV ansökan är tillräckligt mogen, bra , utvecklad osv

- jag kan men även älskar att jobba med folk och hjälpa folk- Jag är bra på att jobba med folk och jag älskar även hjälpa folk, vilket jag kommer kunna göra här då jag kommer kunna vara med och utveckla servern mer.

- Jag är aktiv mycket- jag är aktiv jätte mycket, om jag inte är med familj eller kompisar så är jag inne på Unive och skapar roliga scenarion osv.

- Kommer vara snäll, artig, ha respekt- kommer vara snäll mot alla

- Kommer hålla en god tog mot alla- kommer prata snäll och använda en god tog mot alla

- Kommer vara rättvis, t.ex det kommer ej bero på om det är min vän eller ej, tänker på alla lika mycket- kommer vara lika rättvis mot alla, det kommer inte bero på om det är min kompis eller inte.

-kommer vara hjälpsam- jag kommer vara jätte hjälpsam, kommer hjälpa alla så gott det går

Det som också fck mig att ansöka var att ibland kan det finnas lite brist om forum mod här inne på forumet vilket innebär att det inte finns några ´´personer´´ som kan vara inne och läsa t.ex medlems ansökningar osv, det leder ju också till att lika många kanske inte kan bli medlemmar här på Unive vilket sedan leder till att det inte finns så många medlemmar här på Unive som kan skapa roliga och bra scenarion här på Unive, det kan ju leda till att folk sedan byter server då de märker att den inte skapas några roliga scenarion här på server, och det vi alla vill är ju att servern skla öka med spelare så mycket som möjligt men även så att hela serverns rp förmågor höjs. Detta kan ju sedan långt i framtiden vara anledningen till att flera som är nya inom FiveM kanske då väljer Unive Roleplay som server att spela på när dem då kanske märker att det finns bra staffs och bra rp på servern osv.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är såklart jätte viktigt att en tråd ligger i rätt kategori för det förenklar arbetet för staffs osv genom att t.ex om det är en person som vill ansöka om SV så kan man bara gå in på kategårin Servervakt och sedan kan man läsa om ansökan där inne. Så det måste ju även vara i rätt kategori eftersom om man t.ex ska göra en banöverklagan och så ligger tråden i t.ex ansökan om sv så blir det ju jätte konstigt om man går in och läser om banöverklagan men så helt plötsligt så står det om hur man ska bli SV, så det blir mkt enklare och mindre jobbigt om det är kategorier för oss staffs och alla som arbetar här inne på forumet

Får en ansökan vara kopierad? Nej självklart inte, då räknas det som något som kallas för plagiat vilket innebär att personen inte använt sig av ´´sig själv´´ utan tagit idéer från andra, vilket är helt respektlöst eftersom någon person där ute har suttit och gett allt från sig kommit på jätte väluttänkta idéer och så kommer det något som bara ´´tar´´ idén från den personen. Om det hade hänt mig så hade jag ju blivit jätte ´´ledsen´´ då man sitter och ger allt från sig och sedan bara kommer det någon in på forumer som tänker: jaaa nu vill jag bli medlem och sedan kollar av t.ex min medlems ansökan och blir godkänt vilket är dåligt för servern, eftersom om en person kollar av en annan person så har den personen som kollade av den andra kanske inte dem förmågorna som krävs att vara medlem på Unive vilket innebär att det kommer vara folk som inte kan rp:a på servern och som kanske kommer att förstöra roliga och utvecklade scenarion. Alltså plagiat kan innebära att det kommer vara folk på servern som inte kan reglerna och som kanske bara springer rumt och ´´lallar´´ vilket sedan innebär att serverns rp nivå kanske sänks, och vi alla är ju här för att skapa roliga och uttänkta scenarion tillsammans.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Just nu så ser det ganska bra ut men det ända är att man kan höja aktiviteten med 1 steg då det kan vara lite brist med forum mods på forumet och helpers osv, ibland känns det som att vissa mods, helpers osv bara ´´latar sig´´ för jag brukar se flera mods inne men ingen som gjort något på ´´senaste aktivitet´´ sen en vecka tillbaka, det är lite tråkigt att se men annars ser de bra ut. När jag var ny så hände det så när jag t.ex skulle ansöka om medlemskap så fick jag vänta några dagar vilket jag förstår men det hade ju kunnat gå kllite snabbare, därmed är jag redo att förbättra detta problem genom att vara jätte aktiv om dagarna här på forumet och hjälpa folk,

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag hade kunnat valt att ha forumet som jag ville så skulle jag havt det indelat i olika ´´kategorier´´ så att det blir lättare att arbeta men även för medlemmarna om de skulle vilja ansöka om något på forumet.

Om jag skulle valt själva ´´lobbyn/ startsidan´´ så skulle jag skrivit någon form av att jag välkomnar alla här på forumet osv. Sedan skulle jag vilja ha någon form av en häftig och attraktiv bakgrundsbild som får medlemmarnas uppmärksamhet men även så att dem känner sig välkomna och trygga (Det är ju det viktigaste att alla sig välkomna och trygga här på servern men även på forumet) . Vet ej om detta går att fixa men iså fall skulle jag vilja ha en lugn bakgrundsmusik som rullar om och om igen så att alla kan känna sig så bra som möjligt men även så att man från utvecklarnas sida visar lite respekt osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar:

Måndagar: 09:20-03:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Tisdagar: 09:20-03:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Onsdagar: 09:20-03:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Torsdagar: 09:20-03:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Fredagar: 09:20-03:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Helger:

Lördagar: 09:00-04:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Söndagar: 09:00-04:00 (någon paus i mellan, kan även bli längre än 03:00 och kanske någon gång lite mindre)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja absolut, eftersom jag älskar detta ´´jobb´´ och jag vill även då kunna utveckla servern ännu mer och inte bara kunna itveckla servern genom forumet

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är nu redo för att ta nästa steg i Unives utveckling

Senast ändrad:
-rep andas in den ljuva luften istället. Ta ett glas champis och avnjut denna kväll på ett lönsamt sätt istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka