Nekad Alkemiii | Medlem ansökning [koppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alkemiii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Alkemiii

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Holger Nilsson. Ålder: 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, strategisk, empatisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Holger Nilsson. växte upp i en liten fiskeby vid havet, där dagarna började med soluppgången och doften av saltvatten. Tillsammans med sin far, Mårten Nilsson., arbetade han på familjens lilla fiskebåt. Hans far lärde honom att läsa av himlen, förstå havets humör och aldrig ge upp, oavsett hur hårt livet kunde vara. Holger älskade sitt liv vid havet, men i takt med att han blev äldre började han känna att hans framtid låg någon annanstans. När han fyllde 18 tog han ett stort steg och flyttade till Unive-staden, en plats som var lika främmande för honom som havet var för de som bodde där. Med medaljongen som en påminnelse om sina rötter och sin fars värderingar bestämde han sig för att följa en ny dröm: att bli polis. För Holger handlar polisyrket inte bara om att upprätthålla lag och ordning, utan om att skydda människor och bygga ett tryggt samhälle. Hans tid på havet hade lärt honom tålamod, uthållighet och att möta utmaningar med lugn och beslutsamhet, egenskaper han tror kommer hjälpa honom i hans nya väg. Nu studerar han på polisakademin och tränar hårt för att klara inträdesproven. Han ser framför sig ett liv där han kan vara en som staden kan lita på, någon som står upp för de som behöver hjälp. Holger vill inte bara lämna ett avtryck i sin nya stad, han vill skydda den, precis som han en gång hjälpte sin far att skydda deras båt mot stormarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som känns levande och trovärdig, någon som har en tydlig bakgrund, mål och personlighet. Holger Nilsson är en person som bygger relationer och skapar dynamik i spelet, oavsett om det handlar om att samarbeta, förhandla eller ställa sig i konflikt med andra. Jag gillar att tänka kreativt och skapa situationer som är engagerande för alla inblandade. Med Holger som polis kan jag bidra till intressanta scenarion som handlar om trygghet, rättvisa och ibland svåra moraliska val. Jag ser också RP som ett samspel, så jag strävar alltid efter att lyfta andras idéer och göra upplevelsen rolig och meningsfull för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? när man kan spela för motparten betyder att man inte bara spelar för att man själv ska vinna eller ha kul i scenarion, utan att spela för motparten så spelar man för att alla ska ha kul och man kanske väljer att förlora ett scenario så att motparten också har ett roligt och bra scenario. Det handlar aldrig om att vinna, det handlar om att ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Faktiskt Inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, det är att man får inte ta information som är utanför spelet som till exempel Discord, och ta det ingame. OOC, man ska inte prata om saker som händer utanför spelet eller nåt som inte tillhör rollspelandet, Du får till exempel inte säga att du "laggar" eller att din dator är dålig eller något sånt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har 2 tusen timmar på fivem och nästan alla dom är på rollspel, Jag har varit medlem samt staff på andra servrar så jag vet vad jag gör och kan regler osv.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka