Nekad alihubbe1 | Ban Överklagan [Potatisbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1noah1123

Vem var det som bannade dig? Potatisbulleee —

Bild på banmeddelande: image (10).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han bannde mig pga jag krockade o rpade sent på skador och körde iväg vilket var mitt fel o kommer inte göra om de! jag kommer tänka på de o inte göra de igen. Vet vrf jag blev bannad o kommer inte göra igen. jag krockade 2 gånger när han speccade och rpade knappast vilket jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med min vän o vi blev jagade av polisen o krockade jag våltade o rpade sent på skador när jag körde däriofrån vilket var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Jag powergama och vet om vad som står i reglerna och tills nästa gång kommer jag sköta de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare JA

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, rpat på skador , gett upp närq poliser var vid oss och massa mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka