- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Alien
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Karlsson 27 år .
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Glad och Social.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Johan Karlsson han är 27 år gammal och han växte upp med mycket pengar i familjen. Men efter han blev 18 år gammal så lämnade hans familj han och då kunde han inte hantera pengar och så han blev av med alla sina ägodelar för att han behövde betala sin hyra. Då blir han indragen i kriminalitet för att han behöver pengar snabbt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp och många roliga scenarier som följer reglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt och vinna i scenarier och att det ska va bra rp för alla som är där.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är att man ska tänka logiskt till exempel att man inte kan köra in en bil i sjukhuset. Metagaming att man inte får använda information som man får utanför spelet till exempel att nån kompis säger nått till en i discord.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara inne mycket och spela och förlja reglerna samt spela med bra rp.
Vad är ditt discord namn? Alien
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Karlsson 27 år .
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Glad och Social.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Johan Karlsson han är 27 år gammal och han växte upp med mycket pengar i familjen. Men efter han blev 18 år gammal så lämnade hans familj han och då kunde han inte hantera pengar och så han blev av med alla sina ägodelar för att han behövde betala sin hyra. Då blir han indragen i kriminalitet för att han behöver pengar snabbt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp och många roliga scenarier som följer reglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt och vinna i scenarier och att det ska va bra rp för alla som är där.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är att man ska tänka logiskt till exempel att man inte kan köra in en bil i sjukhuset. Metagaming att man inte får använda information som man får utanför spelet till exempel att nån kompis säger nått till en i discord.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara inne mycket och spela och förlja reglerna samt spela med bra rp.