Accepterad Alien | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alien

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucky_kaos1

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Karlsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Glad och Social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Johan Karlsson han är 27 år gammal och han växte upp med mycket pengar i familjen. Hans Barndom var väldigt bekväm och han fick alltid det han önska sig och han behövde aldrig oroa sig för att pengar skulle ta slut. Men efter han blev 18 år gammal så lämnade hans familj han för dom tyckte att det var på tiden att han lärde sig det riktiga värdet på pengar och att det inte alltid kommer att vara så lätt som han har haft det. Och som dom trodde så klarade inte Johan av att inte behöva oroa sig över pengar och det tog inte lång tid förens hans pengar var slut på andra saker en hyra. Då behövde han akut pengar för att betala hyra och få bo kvar och det lede till att han sökte upp kriminella organisationer och börja jobba för dom så han kunde få pengar för sin hyra och mat. Han har varit ut och in ur fängelse på det senaste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massor av roliga och bra scenarier som alla kommer att kunna ha kul i och inte bara jag kommer att vinna i dom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på att man ska ha roligt och vinna utan att man också ska tänka på att andra behöver också ha en rolig och kul tid med massor av scenarier där alla vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är att man ska tänka logiskt till exempel att man inte kan köra in en bil i sjukhuset. Metagaming att man inte får använda information som man får utanför spelet till exempel att nån kompis säger nått till en i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag var medlem senast nån månad sedan och att jag har spelat på unive väldigt mycket förut samt kan alla regler inom rollspel.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

fixat men jag har råkat skriva fel jag har brytit mot reglerna men det finns en förklaring för det.

det var så att jag blev anställd på meko och så lärde ingen mig huir jag använde ipaden fast jag frågade alla jag kunde flera gången om så dom till och med blev sura på mig så då tog jag betalt med swish och blev bannad.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka