Accepterad Alicea | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alicea

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alicea

Ditt discordnamn: alicea4714

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2005

Varför ska just du bli staff? just jag vill bli staff för att hjälpa till å utveckla server å specielt rpn runt tjejer så att alla tjejer blir mer bekväm på server självklart ska alla som spelar på servern vara bekväma å må bra på servern men som kvinlig rpare så får man extremt mycket onödiga äckliga kommetarer extremt ofta så därför vill jag hjälpa till å göra servern till en trygg å rolig plats för alla. har jag extremt mycket driv när jag bestämmer mig för att göra nått

Vad tycker du inte fungerar på Unive? polis rp tycker jag har blivit sämre sen kriminella inte får skjuta mot polisen dom har börjat fear rp å samt söker igenom kriminella bara för att ha en anlednig att gripa för å vinna senarion pittar hellikoterar har även hört att dom lootade en grabb sen dumpade han i en buske

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? prata med polis ledning och sätta nya regler och hålla extra kolla se till att dom följer regleran annars banna dom och tycker även poliser borde ha varnings systetm så som kriminella då det är det som flest på servern alltså polis å krim så borde poliserna få samma straff som kriminella å det med varnigs system va bara en lite ide jag fick .

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? trevlig och hjälpande å förstånde lösningsökande se till att man alltid har respekt för sina medarbetareoch spelarna å se till att alla känner att dom får den hjälp dom behöver å hålla sig till en å samma ska så alla kan få sin del hörd.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ca 5 timmar förmodligen mer men då jah har häst så är det varierade tider men mycket aktivtet på natter å på morgonen

Hur länge har du spelat på Unive? 27 juli 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation då det känns väldigt svårt med massor filer å handlings mm och krim då jag rpar med gäng

+rep mogen och kompetent nog för att vara staff. Du skulle göra ett väldigt bra jobb som Staff

+rep låter som en mogen person som kommer kunna göra staff arbeta bra och seriöst, ge henne en chans att bli staff

+rep väldigt mogen tjej och väldigt kompetent person som vet vad hon håller på med skulle funka jätte bra i staff teamet :)

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka