Accepterad Alialia | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alialia

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651602558/

Ditt Hex-ID: steam:110000164cfc07e

Vad är din discord tagg? ali048442

Vem var det som bannade dig? vlctor.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-20 211135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamade väldigt mycket Samt att jag lallade väldigt mycket det var Brott mot reglerna dett är den vanligaste orsaken om jag oavsiktigt eller medvetet brutit mot servens regler så kan det faktist leda till bannlysning samt att detta inkluderar beteendet mot mig och mot det anndra som rollspelar som trakasserarier användning av otillåtna mods eller fusk på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta min vän till sjukhuset på vägen dit så kommer en man med en mc han säger var det ni hos meko jag sa nej jag viste inte vad han pratade om så jag körde ifrån där derekt han säger vänta jag ökar mitt hastighet på bilen och sedan så försöker jag pitta honom i ca 120km detta är absolut orialistiskt att pitta i 120km det ska endast che i 40km men. Han vill ochså pitta så han pittar mig ochså i ca 130km och sedan välter bilen man ska ju rpa på sina skaddor man får som i IRL men jag gjorde inte det jag fortastte och att köra sedan på baken vid sjukhuste så quitar jag för att jag blev rädd att jag skulle bli bannad sen så skriver dom till min vän kom support efter det tar dom ett beslut att pebanna mig från Unive Roleplay och drar min testmedlem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen ingen felaktig ban efter att jag hade lallat ganska mycket samt att allt finns ochså på clip

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit kickad detta är min första bann på unive roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara ha stannat och kollat vad han ville och när han då välte min bli så borde jag ha rpan på mina skaddor då så kunnde jag ha slippit allt detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ganska mycket har jag lärtmig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka