Accepterad 666wla | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? 12312gh

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 022402.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Att Jag Pittade I 2 Bilar Och Utan Att RPA På Skador När Jag Krockar In I Bilarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Var I Tunneln I Sjukan Det Var 2 Personer Som Börja Pitta Mig Utan Någon Anledning Jag Säger Till Dom Att Sluta Sluta Men De Forsätter Att Pitta Mig När Jag Var Själv I Bilen En Vit Bmw Och En Annan Bil Kommer Inte Riktigt Ihåg Jag Var Arg Och Valde Och Pitta TillBaks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det Var 100% En Riktigt Ban Det Var Jag Som Gjorde Felet Och Pitta TillBaks Till Dom Och Att Inte RPA På Skador På Det Senariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag Har Blivit Bannad Tidigare För AllNight GrafikPack För Typ 5Månader Sedan UngeFär Men Tänkte Efter Att Jag Gjorde Fel Att Jag Inte Ens Borde Pilla Något 100k Eller Dö Skit Den Bannen Var Dåligt Och Har Lärt Mig Mycket Av Det Men Nu Har Ni PureMode Så Ingen Kan Ha Mer 100K Eller Dö Skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag Hade Kunnat Göra En Report På Dem Och Tagit Klipp Och ID På Personerna Men Jag Tänkte Inte På Det Då. Och Jag Fick Skiten På Mig För Att Det Var AllMänt Lallare Men Jag ErKänner Att Jag Borde Ha Gjort En Report OCh Tagit Klipp På Händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Det Har Jag Till Nästa Gång Kommer Jag Att Tänka Innan Jag Gör Något Och Göra En Report Samt Ta Klipp När Det Händer Något Sånt För Det Är Bara Dåligt När Det Händer Och Jag Kommer Att RPA På Skador Endå Om Det Är Lallare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes Vill Bara Säga Att Jag Vill Gärna Komma TillBaks Till Unive Och Jag Beklagar Så Mycket... :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka