Nekad Ali_Spike | Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali_Spike

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593675214/home

Ditt Hex-ID: 1100001615bd9ce

Vad är din discord tagg? al1.sp1k3

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Bild på banmeddelande: ALIS BANN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag råkade testa tjuvkoppla en bil på torget vilket bryter mot regeln suntförnuft, jag visste inte hur man tar bort animationen därför såg det ut som att jag försökte tjuvkoppla, sedan bröt jag mot en annan regel powergaming. Jag hoppa ut från en bil i snabb fart vilket var dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt minns inte var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En stor del var felaktig då jag inte lallade eller bröt mot regeln suntflrnuft, som sagt jag råka göra det med bilen och visste inte hur man avbryter. sen lallade jag inte utan jag skapade ett scenario. men när jag hoppade från bilen var det dumt av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad och har lärmt mig av misstaget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, fortsätta scenariot och inte hoppa av och springa som inget har hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer försiktigt med vad jag gör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vänta 24 timmar innan du gör en ban ölverklagan, då du revis blev bannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka