Nekad algot...12345.. | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

algot...12345..

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199350649844/

Vad är ditt namn i verkligheten? Algot kvillert

Vad är ditt discord namn? agge...12345#1880

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Sven Nilsson han är född 1996-06-15 - Svens uppväxt var bra till en början, när Sven fyllde 18 år fick Sven jobbet som Taxi chaufför, livet som taxichaufför har varit väldigt upp och ner men en dag fick Sven för sig att cykla på motorvägen för att göra något som man egentligen inte bör göra egentligen men innan Sven hann ner till motorvägen så hade redan Polisen blivit larmad, polisen frågade och undrade vad sjutton jag gjorde där! Jag sa till polisen att jag har fått ångest pågrund av att min pappa har blivit dement sa Sven till polisen, polisen frågade om Sven hade ett jobb! Sven sa att han är taxi chaffis men är riktigt trött på jobbet, polisen frågade då om Sven ville gå en polisutbildning, Sven fick tänka en stund men tackade efter en stund ja till erbjudandet, fortsättning följer….Sven har arbetat som Taxi chaufför och polisassistent, Svens personlighet är en aning galen men snäll, tänker på andra och på omgivningen, men även så har Sven en mörk bakgrund som gör att han hamnar i trubbel då och då också…
sven Nillson har också bot i Stockholm

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag vill gå med i unive för att har hört att den ska va sjukt bra och att jag kan bidra med en seriös, uppmärksam som lyder reglera inom serverns väggar och såklart trevlig Rp karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en rolig, trevlig, ärlig och hjälpsam karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska spela för sig själv i ett scenario utan även för dom andra men e med i scenariot med såklart!

Hur hittade du Unive? Via en kompis som rekommenderade mig till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka