Nekad Alfz_zz | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? strommen/zutkas

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-28 195117.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att jag kör på ett berg med min sport bil som man kan höja med X och jag hade pratat med en staff igår och han sa att jag fick köra den på berg men sen blir jag shoot on sightat på ett berg och hoppar supp och får då återhjälder som soklart ska vara återhjälder nu när dom sa till mig att jag inte fick köra där med den bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kolla va de va för grabbar i bilen framför när då dom kör ut på ett berg då jag följer efter och höjer bilen då jag trodde man fick de. Eftersom jag blev tillsagd de av en staff igår. Dom hoppar ut och shoot on sighta mig då jag hoppa supp och får återhjälder. ja såklart de va vara återhjälder de har inget me de att göra nu när jag inte fick köra den bilen på berget. men de ska jag ju inte göra igen för jag vill ju ha en god rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo jag skulle säga att de är en rimlig ban eller så men tycker okså att skaffs ska vara enade om vad och vad man ska och inte få göra. Då de kan uppstå situationer som denna jag kommer inte ihåg vem som sa till mig om att jag fick men jag lovar annars hade jag ju såklart inte gjort det men tycker ändå att bannen är riktig och inte felaktig för jag förstår ändå problematiken i de hela då de blir ju PWG de jag gör men oxå motparten. För min bil va ju högre än deras

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad tidigare men innan va jag en "problem spelare" som jag nu ska vända på och ha en god rp så jag lär mig av mina bannas alltid som nu då att inte köra offroad med en sport bil även fast man kan höja den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle tänka innan men ni måste ändå förstå mitt resonemang om dom har sagt att jag får och sen att jag inte får tycker de skumt men fattar fof varför återhjälder togs. ska inte upprepa detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka