Nekad Alfz_zz | Ban Överklagan [Alchemy120]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? alchemy120

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-19 135145.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom tror att jag sitter och metar i en dc server som är min och mina IRL vänner och sen kom de fram jag satt inte ens i den som dom trodde först utan de va i gäng vc satt en kille och skärmdela och de va de man hörde i klippet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag sicka in ett klipp där jag dog av en som fubba och i bakrunden hör man denna stream. som va i gäng vc som jag hade glömt stänga av och de är för jag va deffad så jag hörde inte de ljudet utan man hörde det bara på klippet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va väl en halv riktig ban jag vet ju såklart att man inte ska meta men de gör jag inte häller utan hade bara glömt att stänga av han screen share och de va slarvigt för den "meta dc som han kalla de" stämmer ju inte då vi bara sitter där när vi spelar CS då vi alla inte kan sitta i gäng vc för vi inte är med samma gäng

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag lär mig av mina bans och mina misstag ska vara mer noggrann med hur man sitter i gäng vc. och hurså vida man går efter meta gaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade ju kunnat vara mer noggran men att stänga av den så den inte gick i barkunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer vara mer noggran i fortsättningen. (vet ej om de finns bevis för jag fick indragen krim av detta beslut)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka