Nekad Alfz_zz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? ux5

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-15 195009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag la ut ett montage där jag hade med en bild på norrlandjonte och när jag sköt i olika senarion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev pc chekad på nordix lall och under den tiden ladda jag ner massa skit på datorn så min fiveM fucka upp totalt. så utan att tänka la jag ut ett montage. vilket som va jävligt dumt me tanke på dom extermt hårda konsikvenser som jag har fått tagit men de som de är ångar mig varje dag mer och mer. har varit bannad i 3 månader de är mycket värre än va jag trodde då jag inte gör något om dagarna och bara vill spela unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en riktig ban jag la ut montage och jag tar konsekvenserna. men jag tycker jag förtjänar en andra skans för jag har ångart mig enormt. vill bara spela unive igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag lär mig alltid av mina misstag och förbättrar mig alltid och denna är en sån sak som jag va nog dum till att göra en gång men kommer inte göra igen. jag har lärt mig av denna ban mer än någon annan för jag inser nu i efter hand att de jag gjorde inte va bra för mig eller jonte eller 320 då alla bara förlora på de. och de ångrar jag för att jag har typ inga kompisar. och vill bara rp lite unive nu på sommar lovet detta är dock inte om mig utan detta är en genuin ursäkt till jonte och framförallt dig philip. detta kommer aldrig att ske igen jag lovar jag kommer okså att verifiera mig med bank id så fort jag eventuellt kommer tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att tänka innan man gör dumma saker men de något jag lärt mig under denna tid som bannad och personligen tycker jag att jag förtjänar en andra skans för jag har ändrat mig jag lovar på heder

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 1000% att inte göra saker på dålig inpuls och va extermt mycket tevligare överlag då de alltid är bäst att va trevlig de tjänar både jag och den man har en dialog med. förlåt mig. allt är oxå löst mellan mig och jonte i dm kan sicka bild om så behövs. https://suno.com/song/36f8a0e5-bfe1-44df-aa2c-0b020d6e68e0?sh=zshgXnRQxvni7OS4 en låt jag skrev okså

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka