Antagen Alfz_zz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
191
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: alfz_zz

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? eftersom jag är en kompitent person med många bra sidor och gillar att jobba tsm med andra menniskor för att göra en förbättring

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jo man märker så buggar ibland när man är inne och rpar som jag är villig att vara med och fixa samt mycket lall bland nya spelare och fokusera på en bra spelar upplevelse

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? man gå ihop och ingen kan göra allt man alla kan göra något och sammarbetar man som ett lag löser man det mästa

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är en trevlig person i första bemötande och agerar professionellt i alla situationer

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska vara så aktiv jag kan kommer in när jag har fri tid vilket man har hela sommaren

Hur länge har du spelat på Unive? 2år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja medlemskaps ansvarig men hade ej tid till detta men nu finns tid att vara aktiv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag tar vad som där det behövs hjälp inom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka