Nekad alfredgaming | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alfredgaming

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122081143/

Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? affegaming#3981

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Bergstrand och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Samuel har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Samuel var 3 år gammal. Samuel har haft det helt okej annars i sin uppväxt förutom i 8:an när han bytte skola. Då började han bli mobbad för att han var ny. Samuel har spelade fotboll en stor del av hans uppväxt och gjorde det ända tills han var 16 år, då ville han satsa allt på att plugga till sjukvårdare vilket är hans drömjobb och det han alltid velat vara. Samuel har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, Linus och Neo. Samuel har bott i örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Samuel spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker att det är en väldigt rolig server. . Tycker det är en server med väldigt bra rp, rolig rp samt "äkta" rp. Har aldrig under min period då jag spelat rp, hittat en server med såhär bra rp. Det är ofta många personer online på servern, så det blir väldigt mycket rp, vilket är exakt det jag gillar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att det är en väldigt rolig server,.Tycker det är en server med väldigt bra rp, rolig rp samt "äkta" rp. Har aldrig under min period då jag spelat rp, hittat en server med såhär bra rp. Det är ofta många personer online på servern, så det blir väldigt mycket rp, vilket är exakt det jag gillar.

Hur hittade du Unive? en kompis sa att jag skulle testa den och nu älskar jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att jag vill utveckla min karaktär först och främst och min RP också

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Tillbaka